sobota, 1 czerwca 2013

hejkaaa:3 co tam u was? wiecie co popatrzyłam co mogę jeszcze dodać na bloga i przypomiało mi się że redaktorki mają fakty o sobie:D więc może powiem wam co nieco o sobie:)
-nazywam się zuzia
-mam 11 lat (tak wiem małoo)
-chodzę z nicollet do klasy:D
-mam 5 przyjaciółek które kocham nad życie ale najbardziej z nich kocham nicollet<3
-mój ulubieniec z zespołu to harry<3
-mam mnustwo ksyw m.i.żul miecio,zuza,bubu,buba,bubcia i wiele innych:)
-jestem szalona:D
-mam zawsze głupie i zwariowane pomysłyXD
- kocham latać po szkole kiedy są lekcje:)
-szkoła to dno:)
-w przyszłości chcę mieć rude włosy:D
-przysięgłam sobie że nigdy nie będe fanką the wanted
-ja z moimi przyjaciółkami zakładamy zespół bumbs direction:D (z nikollet:) bumbs direction to żule direction:D)
-chce mieć siostrę
-mojaa mama z moi ojcem rostała się kiedy miałam 7 lat:) (tyle ile hazza:D)
-po szkole parduje w koszulce z one direction:D ( a co:))
-jadę na koncert 1D 14 lipcaa w USA:D
-kocham 1D nad życie i każdy to wie:D
-mojaa siostra nie znosi harry'ego dlatego jej nienawidzę:D
                                                                                   


                                                            i na koniec moja ochydna mordka:D
                                           

przepraszam jak was oślepiłam:D
nikollet doda takie fakty w pon.
jutro napisze wam jakiś imagin z kto lepiej harry czy loui?
komentujcie posty to dla mnie ważne:)
dziękuje że odwiedzacie tego bloga:D 
i nie wstyćcie się tylko piszcie moje gg 35795513:D
lovee youu;** 


                           by Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz