niedziela, 2 czerwca 2013

Imagin (1/?) O Harrym

  To nasz pierwszy Imagin. Powiedziałam Zuzi, że to ona zrobi 1 część więc trochę ją oszukałam.
zaczynam:



 To był najgorszy dzień mojego życia. Dowiedziałam się, że jestem w ciąży choć pocieszającym faktem było to, że ojcem był Harry Styles. Byliśmy parą przez 4 miesiące 2 tygodnie temu poszłam z nim na imprezę
bawiliśmy się i wszystko było dobrze wypiłam drinka poszłam z Harrym do pokoju i nic więcej nie pamiętam. To było dla mnie straszne gdy Hazz się o tym dowiedział myślałam, że dostanie zawału miał
straszną minę . Powiedział:
- Nie urodzisz tego dziecka.  
Ja przestraszyłam się bo w końcu mam 19 lat ale mogłabym urodzić to dziecko i oddać do adopcji nie wiedziałam co Harry miał na myśli. Powiedziałam do niego:
- Urodzę to dziecko oddamy je do adopcji nikt nie dowie się, że jestem w ciąży. \
Harry odpowiedział :
- No dobrze w końcu jesteś jedyną dziewczyną, którą kocham oprócz mamy .
Ucieszyłam się !

     *


Minęło 5 miesięcy od wiadomości o ciąży . Mój brzuch stawał się coraz większy przez co nie mogłam towarzyszyć swojemu chłopakowi w różnych uroczystościach! To było przykre gdy Harry musiał kłamać, że jestem chora lub  źle się czuję. Hazz to był mój pierwszy chłopak, który kochał mnie tak mocno. O ciąży wiedziały tylko nasze mamy .Mama Harrego była cudowna miała zaplanowany ślub na 9 marca to byłby mój 9 miesiąc ciąży więc ze względy na mnie zmieniła datę ślubu. Bardzo się cieszyłam ale i tak przytłaczała mnie jedna myśl to, że będę musiała oddać swoje dziecko :(. Ale w końcu wszystko wróci do normy nie będę musiała się ukrywać a razem z Loczkiem gdy będziemy gotowi na dziecko zrobimy je sobie.
Kocham Harrego i nigdy bym go nie zostawiła Mam nadzieję, że on też nigdy mnie nie zostawi.





      Wiem, że to ktrótki Imagin ale to był mó pierwszy jutro albo we wtorek 2 część.            By Nikollet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz