czwartek, 20 czerwca 2013

newsy

nooo siemka! to ja i znowu ja i ja znowuu.... u mnie spoko! ale co tam u wass?

Harry w Nashville!


skoczył tam do sklepu muzycznego!

What Makes You Beautiful koszulka!!! też chcę taką!








Harry w Columbus!



i na czwartej focie te złowrogie spojrzenie!!!




on z każdą chwilą staje się piękniejszy!

Zayn i Liam wczoraj w Columbus!




chłopcy wczoraj Meet And Greed w Louisville!

jechać samochodem z 1D!!! bałabym się o swoje życie! ale chociaż bym ich spotkała...

Horan a ja!? na 3 zdjęciu Harry chyba nie był zadowolony!:D

awww, Liam.
Meet And Greed w Nashville!












Na koncercie ktoś żucił na scenę majtki z cukru!!! a Harry wzioł sobie je i zjadł! a co!?




Harry i Lux (córka makijażystki 1D:)) W Nashville!

ależ on dobry...



1D robili na koncercie wieże!!!




hah:D

Niall grał w piłkę bez koszulki!



przy nowych busach!





Harry i Niall tańczyli walca na kocercie!
hah:) jeju aż się wywalili!

Eleanor była na urodzinach koleżanki!!
ale fajne coś do siedzenia!!!





i to wszystko!!! nadal czekam na nową redaktorkę!! i znowuu powodzenia! i jeżeli chcecie opublikować swoje gify czy imagine to przesyłajcie na ten adres blogoonedirectionNZ@wp.pl
wybory nowej redaktorki są do końca wakacji, więc macie jeszcze dużo czasu!! życzę powodzenia!
i przepraszam jeżeli zdjęcia się nie wyświetlają ale chyba jakiś problem z netem mam:( dziękuję za tę dużą liczbę wyświetleń! i nadal proszę o komentarze! i przepraszam za błędy!
och, noi zawsze możecie mnie znaleść tu fejs- https://www.facebook.com/zuzia.bubacz
tumblr-http://zuza-directioners.tumblr.com/
twitter-https://twitter.com/Zuza_Styles69

i jeżeli chcecie coś o mnie wiedzieć a nie wiecie to śmiało pytajcie!
znowu musiałam sobie założyć bo Zuzia jak to Zuzia zapomiała hasła! Ale to normalka już jestem do tego przyzwyczjona! prosze ask-http://ask.fm/DIRECTIONERSLOVE2059


więc papapa kochani!


                                                                     Bye!~






                                                                                                                     Zuza




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz