piątek, 14 czerwca 2013

newsy

Hejka;3 soruniaa że mnie vwczoraj nie było ale nie miałam czasu, wczoraj liczyłam se średnią i mam 4.68 jeszcze trochę do paska! a co tam u wass?

Zayn i Liam na siłowni:)

 wow ale on schudł....



1D meet and geed!






 chyba loui ma nowy tatuaż! albo miał już go ale nie zwruciłam na to uwagi!







Harry sobie wkurwia ludzi! wkłada im lód w bluzki! zajebisty pomysł!


1D ma akcję charetatywną i stworzyli do niej lakierki do pazurków!
oto one:






Harry ostatnio zaczoł pakować! i jest już z tego efekt!



Harry grał w tenisa! w Miami!
 nie wiedziałam że tenis go interesuję!




 my pisiek!

Harry pokazał nowe butki! żółteXD niestety ja nienawidzę żółtego!!!

fajne jak na żółty!



Niby Niall znowuu obraża fanów! bo ma taką koszulkę!

 kurwa jak jakbym miała taką zajebistą koszulkę to bym w niej zapierdalała dzień i noc!!!
harry styles-don't let me go.


noi to wszystkoo! papapapa crazy mofos:) bay!


                                                                                                    By Zuza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz