sobota, 15 czerwca 2013

newsy

hejka:3 co tam u wass?

ja jestem szczęśliwa bo weszłam na facebooka i zobaczyłam co Nicollet mi wysłała! moje słowa o kurwaa!
tylko paczajcie co Liam  napisał na tt:

 no jebłam z krzesła! pozdro z podłogi;*

dobra wstałam żyje!
co dalej?
oki chłopcy są nadal w Miami! fotki z basenu:) tylko byli tam Harry i Niall

















reklamka perfumów "Our Moment"
 zajebisty...
aż się wzruszyłam!
koncert w Miami!
był wczoraj!
a chłopcy musieli coś odpierdolić!
bo bez tego by się nie odbyło!
co odpierdalali?
twerkowali!


hahaha

Harry myję zęby! różową szczoteczką!
Harruś nawet ja mam czarną!

videohah:D
No chłopaki grali koncert wczoraj w Miami!
i przed tym odbyło się Meet And Greet
 Horan ja też tak chcę!













chłopcy mają nowe busy koncertowe!

 kurwa pojebane beliebers hejtowały 1D pod tą fotką!!!

Harry na koncercie zgłodniał i wpierdolił se banana! a co?!



tekst piosenki Harry'ego:




to wszystkooo! razem z Nicollet dziękujemy za przesło 200 wyświetleń!!!! jestem z siebie dumna!!!
i z Nicollet! i z was też że znosicie te głupoty co tutaj wam piszę... z Nicollet!
jeszcze raz papapa;* i dziękuję!


                                                                                              By Zuza































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz