piątek, 7 czerwca 2013

newsy

Hejołłłł:D co tam u wasss? ja nadall choraa:(

jedna dziewczyna z Brytyjskiego X Factora wykonała utwur chłopaków pod tytułem "stole my heart"





Niall dostał nową koszulkę i od razu ją włożył:)

 piękny;*

Chlopcy potwierdzili że już stworzyli pierwsze perfumy dla dziewczyn!!!! nazywają się "Our Moment" i Harry powiedział że będą pachniały jak letni dzień!!!


 na bank kupię!!!

premiere mają 25 sierpnia!!!( tego roku:))





Niall ma nowy samochód biały Mercedes:D

 ładna furka co nie? ale właściel ładniejszy:)

Zayn ostatnio nie pokazywał się światu:(  ale spk nic mu nie jest:) jest w domu.... i powiedział że mu się strasznie nudzi:( i upublikował ten rysunek:)


 ładnie:D

to wczorajszy obiad Nialla sam ugotował:)



 oto ryż i coś tam z mięsem:) chyba placki z mięsem:)

obczjcie:) latałam se po grafice i paczajcie co znalazłam:D

 chłopacy jako dziewczyny z spice girls:)

no i znowu o tej Sarah i Harry

 ona mi kradnie faceta!!! został już tylko jeden wolny!!! Niall:D ponieważ Liam musiał spotkać tą Leone:( a Danielle jest taka piękna.... a ty na Lewisową lecisz?

no to wszystko:D dziś opublikuje 3 cz. imagine jak tylko się pozbieram:(

                     dzięks że odwiedzacie tego bloga;* papapa kochani:)


                                                                                       by Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz