poniedziałek, 3 czerwca 2013

hejołłł!!! co tam? u mnie nie za bardzo bo jestem chora niestety:(

fragment biografi harry'ego

harry nie chciał wydawać świeżo zdobytej formuły
tylko na siebie,więc kupił nowy dom mamie i ojczymowi:
nieustanna obecność fanów przed rodzinnym domem stylesa stała się zbyt dużym ciężarem i zaszła potrzeba na znalezienie bardziej osłoniętego miejsca.tymczasem chłopcy kontynuowali promocyjną afensywę. tak jak zrezygnowali ze swojego codziennego wyglądu,żeby wziąść udział w bardziej mrocznej i klimatycznej sesji do Vegue'a ,a teraz do magazynu wonderland wystilizowali się na lata piędziesiąte. każdy miał na sobie koczule w paski i sweterek, a w rękach szczeniaczka labladora z jasną sierścią.zdjęcia miały zmiększyć serca czytelników i tak się stało-a po ujawnieniu,żę pieski były tak na prawdę przewodnikami w trakcie szkolenia,widok stawał się jeszcze bardziej uroczy.chłopcy upierali się jednak,że nie będą jak sterotypowe boysbandy ubierali się identycznie:to nie wchodziło w rachubę.mało kto był bardziej gorący od harry'ego i jegi kolegów z zespołu.one direction także trafiło w tym samym miejscu na okładkę cosmopolitan.
-po raz pierwszy w czterdziestoletniej okładce tego pisma na okładce znalezli się sami mężczyzni.magazyn przepytał harry'ego o jego dziewczyny na co odpowiedział:
"bardzo podobają mi się kobiety ambitne,podoba mi się gdy ktoś jest dobry w tym co uwielbia robić.
chcę kogoś kto ma pasję.tak się składa że miał na myśli jakąś konkretną osobę.reszta świata jeszcze się o tym nie dowiedziała, ale wydawało się ze to tylko kwestia czasu.harry dodał jeszczę:" jestem prawdziwym szczęściarzem że znalażłem się w tej oto sytuacji nie mam prawa być zdenerwowany nie jestem nawet w połowie tak zajęty jak piszą! "mówią też że zawsze patrze na kobiety przez pryzmat seksualności,ale wychowałem się tylko z mamą i siostrą więc bardzo szanuję te płeć" to właśnie stanowiło jego sekret w podrywaniu ale już wkrótce miało to się zmienić.

paczjcie harry z siostrą gemmą




pod  tym zdjęciem pojawiły się niemiłe komentarze:

gemma jest paskudna! harry nie powinien spędzać z nią czasu! gemma,jesteś brzydka! zniknij z tego świata! harry może dotykać tylko mnie!

straszneee to tylko siostra:)

nie uwierzycie co się stałoo wczoraj wieczorem!!

więc wczoraj wieczorem w Londynie doszło do dramatycznych scen,ponieważ włamano się do pralni w centrum Londynu.Swoje rzeczy prali tam chłopaki z 1D dostarcza je tam koleś z ich obsługi.
A psychofanki wkradli się tam i ukradli ich brudną bieliznę.Chłopacy zwolnili kolesia który dostarcza im bielizne do pralni.Ukradli co najważniejsze majtki louis'a z podpisem harry'ego.



oto fotka majteczek:)



to było zdjęcia pazdziernika:)


niall ostatnio z małymi fankami:D





a tu znowu loui ostatnie zdjęcia po wypowiedzi the wanted:)


 on zawsze ma dobry humor nawet jak go ktoś obraża:)

zdjęcie hazzy po ślubie mamy:)


cóż za piękne wąsy harry:D też chce takie(tylko że prawdziwe:D)


taylor swift powiedziała ostatnio że chce mieć wreszcie mężczyzne a nie zabawiać się z chłopcami!!
a co harry to nie mężczyzna czy co? tak serio to ona nie jest kobietą tylko dziewczynką!! jest wrażliwa jak niewiem kto nawet moja młodsza (o wiele) jest silniejsza od niej i nie jest beksą jak chłopaczek z nią zerwie:)
i jeszcze zbiera koty jak jakaś stara wdowa!! pewnie tak skończy bo nikt takiej mendy niechciałby!!
jutro do szkoły nie idę więc napisze 2 część imagine oki:) 

papapa lovki:D 
komentujcie plisek ploseee tak bardzo ploseee!!!!!!!
oki:)

                         by Zuza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz