środa, 26 czerwca 2013

imagine z gifami!



hejkaa;3 wpadam bo nie jestem w szkole:D zaspałam...
oki mam dla was imagine z gifami!

Wchodzę  do domu po kłótni z Louisem i widzę Louisa smutnego, i się pytam-
ty: Louis co się stało, dlaczego jesteś smutny? kto ci to zrobił!?
Louis:

ty:To ty nadal jesteś smutny?


Ty: ach, to ty nadal jesteś smutny.. przepraszam to była moja wina! wszystko spoko między nami?
Louis:



Harry wraca do domu.
ty: Harry co się stało? dlaczego masz łzy w oczach?
Harry:


ty: mów co zrobiłeś?
Harry: zdradziłem cię!

ty: że co?
harry: zdradziłem cię przepraszam!

ty: jak to wogule się stało?!
Harry: no niewiem.. jakoś tak!


ty: wez wyjdz!
Harry:


po wyjściu Harry'ego:


rozmawiasz przez skaypa z Niall'em i zadaje ci ważne pytanie:


twoja reakcja:


Ty: no popatrz tylko na Zayn'a te jego słodkie oczka!


Harry: Patrz na mnie! ja jestem od niego o wiele słodszy!


jadę z Louis'em i moim dzickiem Lexi po Louis'a
i mówię: Kochanie jedziemy po tatusia!
Lexi:


ty: Niall jesteś mało romantyczny!
Niall: serio?
ty: tak a teraz idę się odświeżyć!
Niall:


Zayn: Louis co ty robisz?
louis: szykuję się na randke z [T.I.]


Zayn: Że co?


po chwili:



Louis:Zayn wypuść mnie muszę iść na randkę!
zayn:


twórczość- Redaktorka Zuza
zródło-Z głowy waszej redaktorki Zuzy!
wiem słabee:( potem napisze posta:D papapa;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz