niedziela, 2 czerwca 2013

newsy+pare faktów o chłopcach:)

hajkaa:) to znowu jaa:D powinam czytać lekture ale sobie siedzę na kompie:)
oki mam więcej zdjęć z ślubu mamy harry'ego:)






chłopców nie było na śłubie:(


to pare faktów o 1D

-"fanki zawsze mówią,mi że jestem piękny, ale nigdy nie będę piękniejszy od nich~niall horan
-liam robi dziwne miny kiedy nakładają mu makijaż:D
-niall kocha horrory i jakby miał dziewczyne to by ją przytulał jakby się bała(słodkie)
-zayn chce mieć dziewczynę,która nie wie że jest ładna,więc miałby pretekst żeby jej o tym mówił:D
-niall i harry pomagali w napisaniu tekstu do gotta be you
-harry chciałby mieć młodszą dziewczyne żeby  "mógł jej pokazać linię życia" (chcesz masz bejbe:))
-r.niall kiedy ostatnio byłeś nagi? niall: hmmm louis kiedy ostatnio byliśmy nadzy?
-kiedy louis był mały krzyczał z wózka "hej! miłego dnia" do nieznajomych (słodziak:D)
-louis chciałby mieć ziewczyne która akceptuje jego ścisły harmonogram i nie odpisze lub nie odzwoni od razu
-niall mówi przez sen(nie jesteś sam stary:D)
-myślę że miły uśmiech i miłe oczy sprawią że jesteś piękna~harry styles (ach dziekuje ale mi nic nie pomoże)
-niall jest nerwowy przed każdym występem
-harry nie lubi kiedy louis mu nie mówi kocham cię po zakończeniu rozmowu telefonicznej
-zayn jest humorzysty,ale lubi się śmiać w tym samym momecie:)
-harry oddał swoją fioletową koszulkę z napisem JACK FILLS fance(miłe)
-w zespole liam jest tatą a zayn mamą:D (ja by wolała być tatą)
"próbuje być fajny,ale nie za bardzo mi to wychodzi~liam (kochanie dla mnie jesteś idealny:))
-niall zerwał z dziewczyną bo chciał sie skupić na sławie,ateraz sam tego żałuje bo jak sam mówi "ona była niesamowita"
-r. zayn jakbyś się nazywał jakbyś był dziewczyną? zayn: zayna (bardzo orginalnie:))



wiem wiem małoo... ale musze wreście zacząć czytać tą lekture:) spróbuje dziś napisać imagine ale nic nie obiecuje:) ploseee komentujcie!!! i piszcie:) bo mi się nudziii:( papapa



                                                                                                       by Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz