niedziela, 2 czerwca 2013

newsy

hejka kochani:) co tam u was? ja coś dziś wcześnie wstałam:) ale nie będę was zanudzała:D przejdzimy do one direction:)

mam zdjęcia ze śłubu mamy harry'ego

 harry wyglądał bardzo ładnie (bez muszki:D)

 śliczna minka:)

więcej zdjęć niestety nie ma:( ale jak będzie jeszcze więcej to wam pokaże:D



z ciocią nialla:)



ten chłopak podawał się za harry'ego i kazał rozbierać się fanką! co za szczyt chamstwa!
oto on:
najprawdopodobniej pójdzie do więzienia ale nie wiadomo na ile.


zayn z dzieckiem:) najprawdopodobniej to kuzynka perrie:D
słodko:D

the wanted mieli ostatnio wywiad padło tam głupie pytanie: który członek one direction ogłosi wkrótce że jest gejem? Max george (czy jakoś tak) bez zastanowienia powiedział "louis!" za kogo oni się uważają? wkurzyli mnie tym! sami chcą wywołać znowu wojnę żeby było o nich głośno! niestety filmiku nie daje rady dodać:(



zayn ma nowy tatuaż przedstawia wilka:) wiem że to już stare ale jeszcze o ty  nie pisałam a to było w niedawnym czasie:)

oto on:

papapa wiem że mało:( przepraszam:) ale mam wiele rzeczy do roboty... spróbuje dziś jeszcze napisać nową część imagine:) ale najpierw musze trochę lektury przeczytać:) jeszcze raz papa i nie wstyćcie się pisać:)



                                                                                             by Zuza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz