wtorek, 11 czerwca 2013

Imagin (3/5)

To był ten dzień. Dzień imprezy u Zayn'a i Perrie. Od samego rana zaczęłam sie przygotowywać .
Harry jak zwykle siedział na nowej kanapie i oglądał filmy. Powiedział do mnie :
- Po co się tak szykujesz i tak nikt cię nie zobaczy.
Odpowiedziałam :
- A myślisz, że Perrie i Eleanor będą w piżamach ?!
Nie odzywał się . Przygotowałam Harry'emu eleganckie ubranie a sama musiałam iść w dresie i luźnej bluzie.
Mój brzuch nabierał objętości. Wybiła godzina 21.00 pojechaliśmy na spotkanie przyjechała po nas limuzyna z przyciemnionymi oknami.

 *


Pomyslałam sobie:
- To moja pierwsza impreza od 3 miesięcy.
Perrie i Zayn otworzyli nam drzwi zobaczylam jaki piękny mają teraz dom. Zaczęłam im nawet trochę zazdrościć.
Zayn na ucho powiedział mi , że na imprezie będzie kuzynka Perrie pomyślałam sobie, że to 17- sto lub 18- sto letnia dziewczyna . Okazało się, że to kilku miesięczne dziecko . Pomyślałam sobie:
- Nie muszę czekać paru lat może zdołam ubłagać Harry'ego na zostawienie tego dziecka.
Bawiliśmy sie swietnie wczystko było dobrze Harry wypił mało jak na imprezowicza  2 piwa i nic więcej. Ja nie piłam a on wciskał mi kieliszek po kieliszku czułam sie nieswojo. Powiedziałam :
Co ty robisz?! Przecież i tak nie będę pić! To, że my nie weźmiemy tego dziecka nie znaczy, że ktos ma je zaadoptować chore przez ciebie ! A potem sobie pomyślą pewnie głupia ta matka biologiczna była, że chlała i chore dziecko urodziła.! Nie będę pić!!!. Krzyknęłam. Harry sie zdenerwował i poszedł do toalety ja wtedy zrozumiałam, że nie ma szans na to by Harry zatrzymał to dziecko. Ściągnęłam bluzę bo zrobił mi się gorąco wszystkie rolety były pozasłaniane ze względu na mnie. Jeden ze znajomych Zayn'a nie wiedział, że jestem w ciąży Powiedział:
-Wpuśćmy tu trochę światła.!
Harry skoczył na mnie ja nie wiedziałam o co chodzi. Okazało się, że za oknem jak zwykle paparazzi . Nie kumałam o co chodzi więc wstałam a oni zrobili mi zdjęcie .Już następnego dnia pojawiło sie na okładkach magazynów np. Peopole. Było mi przykro ale postanowiliśmy z Harrym puszczać ściemy.



*



Gdy ludzie pytali się mnie dlaczego mam brzuch jak kobieta w ciąży odpowiadałam:
- byliśmy z Harrym na imprezie Zayn wymyślił zabawę w ciążę kupił sztuczny brzuch i go nosiłam aż do momentu zrobienia zdjęcia.
Redaktor odpowiedział:
Więc, dlaczego masz teraz taki brzuch.?
Powiedziałam, że jest wygodny a po za tym to nie jego sprawa!





   Pewnie nudyy. Ale nie wiedziałam o czym napisać miały być tylko 3 cz. ale będzie 5, 4 napisze zuza a ja 5.
                                         Thx za czytanie ; )               CZYTASZ = KOMENTUJESZ



                                                                                      By Nikollet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz